Sponsorer:

SAM Foreningen er afhængig af donationer fra både private og offentlige fonde, for at være i stand til at tilbyde ugentlige aktiviteter og arrangere større begivenheder, såsom SAM Festivalen og DM i Ombold.

Heldigvis har vi sponsorer der har været, og stadig er, villige til at bidrage til foreningens arbejde. Her på siden kan du se en liste over foreningens sponsorer, hvis du trykker på logoet, vil du blive sendt over til sponsorens hjemmeside. Foreningens midler kommer primært fra offentlige og private fonde, samt det lokale erhvervsliv i Randers, hvilket betyder at de individuelle brugere ikke skal betale for at deltage i ugentlige aktiviteter.

SAM Foreningen er utrolig taknemlig over den gavmildhed vores sponsorer har udvist, og håber at det gode samarbejde vil fortsætte i fremtiden, så vi kan blive ved med at tilbyde aktiviteter af høj kvalitet.